Neuromokslininkas R. M. Sapolsky: Paauglystė (II dalis)

BENDRAAMŽIAI, SOCIALINIS PRIPAŽINIMAS IR SOCIALINĖ ATSKIRTIS

Įrodymų apie paauglių jautrumą bendraamžių spaudimui (ypač jei siekiama, kad tie bendraažmiai juos primtų į savo ratą) nors vežimu vežk. Tai galima pademonstruoti ir eksperimentais. Vieno Steinbergo tyrimo metu paaugliai ir suaugusieji turėjo Skaityti toliau

Neuromokslininkas R. M. Sapolsky: Paauglystė (I dalis)

Roberto Sapolskio knyga „Elgesys“ pretenduoja tapti psichologijos mokslo klasika ir šiandien daro didžiulę įtaką gretimoms mokslo sritims – biologijai, genetikai, sociologijai, istorijai, filosofijai ir kt. Šis veikalas, palyginti su kitais tokio tipo leidiniais, piešia vieną išsamiausių žmogus elgesio paveikslų Skaityti toliau

3-11 metų vaikų ugdymo metodika (rekomendacijos treneriui)

T-Coach projekto rengėjai dalinasi 3-11 metų tenisininkų rengimo metodika. Informacija naudinga ne tik teniso treneriams, tačiau tai puiki galimybė sportininkų tėveliams susipažinti su rengimo principais, tikslais ir uždaviniais.

I ugdymo etapas. Baltas kamuolys.

II ugdymo etapas. Violetinis kamuolys.

III Skaityti toliau

Žaidimo plano kūrimas

Žaidimo planas yra svarbus kiekvieno sportininko sėkmės elementas, būtinas žaidžiant ir kontrolinėse, ir reguliariosiose rungtynėse. Nors pradžioje sportininkas paprastai daugiausia dėmesio skiria fiziniam pasirengimui, tačiau jokiu būdu negalima paneigti profesionaliai parengto, aiškaus, tikslingo žaidimo plano svarbos treniruočių ir varžybų Skaityti toliau

Emocijų reguliavimo strategijos (II dalis)

Dėmesio nukreipimas

Kai niekaip neįmanoma keisti išorinių aplinkybių, emocijas reguliuoti galima perkeliant dėmesį į kitus ypatumus toje pačioje situacijoje. Kitaip sakant, čia taip pat pasirenkama situacija, tik šiuo atveju ne išorinė, o vidinė. Akivaizdžiausias tokių strategijų pavyzdys – akių Skaityti toliau